اخذ گوهینامه حرفه ای پخت کیک از سازمان های صنعتی

گواهینامه‌های حرفه‌ای بسیاری وجود دارد که می‌توانید از سازمان‌های صنعتی برای اصلاح و نشان دادن مهارت‌های خود، کسب دانش در مورد الزامات بهداشت کیک بستنی یخچالی محل کار و بهبود مهارت‌های خدمات مشتری خود کسب کنید.

کسب گواهینامه می تواند به شما امکان پیشرفت شغلی، واجد شرایط بودن برای نقش در محیط های معتبر پخت، تبدیل شدن به یک رهبر آشپزخانه یا مدیر اجرایی شیرینی پزی کیک بستنی لیوانی و افزایش پتانسیل درآمد شما را بدهد.

در اینجا برخی از بهترین گواهینامه های حرفه ای وجود دارد که می توانید در مقاطع مختلف شغلی خود کسب درآمد کنید:

شیرینی پزی خبره (CPC)
ACF این گواهینامه سطح ابتدایی را به کسانی که برای اولین بار روی هنرهای شیرینی پزی کیک بستنی تمرکز می کنند یا کسانی که در اوایل حرفه هنرهای شیرینی پزی هستند ارائه می دهد.

این گواهینامه به شما امکان می دهد دانش و مهارت های خود را در زمینه تغذیه، ایمنی مواد غذایی، بهداشت و تهیه غذا نشان دهید. به منظور واجد شرایط بودن برای ارزیابی و صدور گواهینامه، باید یکی از چند ترکیبی کیک بستنی نعنایی از آموزش آشپزی و سال ها تجربه حرفه ای آشپزی را داشته باشید.

سرآشپز حرفه ای شیرینی پزی (CWPC)
این گواهینامه برای کسانی است که تجربه قبلی شیرینی و پخت را دارند و به دنبال آزمایش مهارت های نظارتی سطح پایه و تخصص آشپزی تصفیه شده خود هستند. شما می توانید این را پس از تکمیل برنامه کارآموزی شیرینی پزی ACF کسب کنید. همچنین، در صورت داشتن موارد زیر، می توانید این گواهینامه را نیز دریافت کنید:

چهار پنج سال سابقه کار به عنوان قنادی
دوره کارآموزی را از طریق ACF به پایان رساند
تکمیل ساعات آموزش مداوم در هنرهای شیرینی پزی
ترکیب خاصی از این سه

  • منابع:
    1. How To Become a Professional Cake Decorator (With Skills)
  • تبلیغات: 
    1. دستگاه لیزری که می تواند فولاد را نصف کند!
    2. لامپی که باعث کور شدن یک فرد شده است
    3. ساخت جعبه ای که هرگز نمی شکند
    4. دردسر استفاده از رنگ روغنی در آرایشگاه مردانه