استفاده روزمره کفش نظامی

کفش های نظامی مردانه (همچنین به عنوان چکمه‌های رزمی شناخته می‌شوند) پسرعموهای بزرگ‌تر، درشت‌تر و سنگین‌تر چکمه‌های چوکا هستند که ریشه‌های آن به دوران روم بازمی‌گردد. از زمانی که «دک» مارتنز به نماد سبک پانک بریتانیا در دهه‌های 1960 و 1970 تبدیل شد، چکمه‌های نظامی بدون شک جالب‌ترین چیزهایی بوده‌اند که می‌توانید روی پاهایتان بگذارید. آنها همچنین یک راه عالی برای اضافه کردن لبه به لباس آخر هفته مورد علاقه شما یا ادویه کردن کت و شلوار اداری 9-5 شما هستند. همه کاره، بادوام، سخت و جسور. این چکمه نظامی اصلی شماست.

بهترین مارک بوت مردانه | فروشگاه اینترنتی کیف و کفش رنو ایران

چکمه‌های نظامی چرم بزی بسیار منعطف هستند و در طراحی ظاهری به آن‌ها نیازی ندارند. با این حال، با ظاهر مچ پا بلند، توری های پیچیده و کفی های درشت، چند قانون اساسی وجود دارد که باید رعایت کنید. در اینجا راهنمای نهایی ما برای چکمه های نظامی مردانه است.

تاریخچه چکمه های نظامی
در بیشتر مدت وجود خود، چکمه های نظامی توسط ارتش (حدس زدید) استفاده می شد. آنها به طور سنتی یک چکمه کاربردی و مفید بوده اند که برای پوشیدن سخت در انواع شرایط میدان جنگ طراحی شده اند. لژیونرهای رومی قبل از اینکه در نهایت به چکمه‌های محصور شده آشناتری که امروزه می‌شناسیم نقل مکان کنند، چکمه‌هایی با میخ می‌پوشیدند. سربازان بریتانیایی در جنگ های ناپلئونی چکمه های رزمی می پوشیدند. اولین چکمه نظامی “مدرن” قابل تشخیص (با عنوان رسمی “چکمه، خدمات رزمی”) توسط سربازان آمریکایی در جنگ جهانی دوم پوشیده شد.

اما تا زمانی که دکتر مارتنز در دهه 1960 آمد که چکمه‌های نظامی از کفش‌های ارتشی سودمند به یک نماد سبک پانک تبدیل شدند. در طی 60 سال بعد، طراحی تکامل یافت و کمی باریکتر و کارآمدتر شد. اما مقوله “چکمه نظامی” یک دسته گسترده است. از نظر فنی به معنای هر چکمه ای با کفی لاستیکی ضخیم، نمای قوزک بلند و چشمک ها (یا قلاب های سرعت) است که در تمام طول رویه قرار دارند.
نکات کلی سبک
کفش چکمه ای رزمی چرم ایران همه کاره هستند. شما می توانید آنها را با چیزی بیشتر از یک جین سربند دار و یک تی شرت مشکی بپوشید. و برخلاف تصور رایج، لازم نیست تا اواسط زمستان منتظر بمانید تا چکمه های نظامی را در بیاورید. حتی می توانید چکمه های نظامی و شورت بپوشید (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح می دهیم). به طور کلی، چکمه های نظامی زمانی بهترین کار را می کنند که از چند قانون ساده پیروی کنید.

ابتدا باید خود چکمه را نشان دهید. یعنی شلوار جین بلند و گشاد نیست. همیشه شلوار خود را بالای مچ پا ببندید یا بغلتانید. دوم، به لبه خم شوید. چکمه‌های نظامی هنوز آن حالت کمی پانک را دارند، بنابراین بقیه لباس‌های شما به حسی مشابه نیاز دارند: کت‌های بمب‌افکن، کت‌های بلند، چرم، جین پاره‌شده، جیب‌های کاربردی یا آنوراک‌های خاکی. ماندگار، به رنگ های تیره پایبند باشید. یعنی بدون پاستیل. چکمه های نظامی رنگ های مشکی، خاکستری، قهوه ای، نیلی و خاکی را ترجیح می دهند.

پوتین، خاطره سربازان | چرم سی سی

چکمه های نظامی با شلوار جین
چکمه های نظامی  و شلوار جین اصلی ترین گزینه زمستانی شما هستند. آنها کاملاً با هم مطابقت دارند. اینجا شلوار جین معمولی یا باریک می خواهید. نه بوتکات، و مطمئناً «لاغر» نیست. برای داشتن ظاهری براق و مینیمالیستی، چند شلوار جین کاف مشکی را با یک سه راهی خاکستری و ژاکت بامبر مشکی (نقاط اضافی برای آستر کنتراست) ترکیب کنید. وقتی هوا خنک شد، شلوار جین نیلی دوتایی را با چکمه‌های نظامی، بافتنی خدمه‌ای، کتانی و پالتو پشمی سنگین امتحان کنید. نکته اصلی در مورد شلوار جین، نشان دادن چکمه است. اگر جین شما روی زمین کشیده می شود، این کار را اشتباه انجام می دهید.

چکمه های نظامی با کت و شلوار
چکمه های نظامی با کت و شلوار قطعا یک حرکت پانک است. این انتخاب بسیار حساس‌تر از چکمه‌های Chukkas یا Chelsea است، و به همین دلیل احتمالاً برای هر دفتری کار نمی‌کند (حضور در جلسه هیئت‌مدیره با یک کت و شلوار سه تکه زیبا و چکمه‌های رزمی کمی حرکت قدرتی عجیبی است). با این حال، یک راه درست برای انجام آن وجود دارد. ابتدا یک چکمه نظامی با مشخصات ظریف و ظریف‌تر انتخاب کنید – چکمه‌های INGRAM ما نمونه خوبی هستند. بعد، کت و شلواری را پیدا کنید که با رنگ چرم همخوانی داشته باشد. شما در اینجا خیاطی لاغر و سبک بریتانیایی می خواهید که به معنای یقه های نازک، کراوات نازک و شاید حتی بافت بافتی است. کت و شلوار سرمه ای روی چکمه های نظامی oxblood یا پارچه جناغی خاکستری با چکمه های تنباکوی، هر دو ظاهری قاتل هستند.

چکمه های نظامی با شورت
چکمه‌های نظامی چرم نوین را می‌توان با شلوارک پوشید، اما شما واقعاً حال و هوای ضدفرهنگ را به کار می‌گیرید. ترفند اینجا این است که به مضحک بودن چکمه های رزمی غول پیکر و سنگین با شلوارک متمایل شوید. به سراغ مدل های ضخیم و درشت مانند MASSIMO بروید و آن ها را با شورت های جین یا شلوارک های کاربردی حجیم ست کنید. ظاهر را با یک تی شرت گشاد یقه V، یک ژاکت بمب افکن یا یک پارکی بزرگ به پایان برسانید. چکمه های نظامی با شورت قطعا یک قمار است. این نیاز به دوز سالمی از اعتماد به نفس دارد تا به درستی انجام شود. اما اگر به درستی این کار را انجام دهید، مطمئناً در تابستان کمی تغییر خواهید کرد. آخرین نکته در مورد جوراب: جوراب‌های پشمی مشکی و ضخیم که از بالای چکمه‌های نظامی شما بیرون می‌آیند، در اینجا ظاهر خوبی است. به یاد داشته باشید، شما به سمت پانک می روید.

مشخصات، قیمت و خرید پوتین ایمنی مدل سربازی | دیجی‌کالا

نحوه بستن چکمه های نظامی
اگر چکمه های نظامی  چرم مصنوعی شما دارای چشمک های سنتی (سوراخ های فلزی بند کفش) هستند، می توانید چکمه های نظامی خود را مانند هر چکمه دیگری بند بزنید. برخی از پسرها دوست دارند چکمه هایشان را تا نیمه ببندند و قسمت بالایی را شل بگذارند، اما این واقعا یک ترجیح شخصی است. ما توصیه می کنیم تمام راه را بند بزنید. با این کار مچ پاهای شما تیز، تمیز و مرتب به نظر می رسد. زیر یک کاف دوتایی ترد بسیار بهتر است. اگر چکمه‌های نظامی شما دارای قلاب‌های سرعتی (قلاب‌های فلزی با انتهای باز) هستند، باید عبور از روی آن‌ها و بستن آن‌ها را در بالا تمرین کنید. وقتی صحبت از روش‌های توری به میان می‌آید، به معنای واقعی کلمه ده‌ها مورد برای انتخاب وجود دارد، اما ما توری سنتی متقاطع یا “over under” را دوست داریم.

نحوه شکستن چکمه های نظامی
چکمه های رزمی چرمی، با رویه بلند و حالت مچ پا تنگ، به خاطر تاول زدن (حداقل در ابتدا) بدنام هستند. همه چکمه های نظامی نیازی به شکستن ندارند – یک چکمه چرمی انعطاف پذیر مانند HUNTER نباید مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند. با این حال، تمرین خوبی است. برای شکستن چکمه های نظامی خود، هیچ کار شدیدی انجام ندهید (نیازی نیست آنها را با آب پر کنید، یا بدتر از آن، آنها را با چکش نرم کنید). به سادگی چند جوراب پشمی ضخیم و شاید مقداری نوار ورزشی روی پاشنه خود بپوشید، سپس تا جایی که ممکن است چکمه ها را بپوشید. در عرض یک یا دو هفته، چرم نرم می شود و می توانید نوار را بردارید. همچنین فراموش نکنید که چکمه های نظامی خود را به طور مرتب حالت دهید و از آن محافظت کنید – این کار باعث می شود چرم نرم و انعطاف پذیر باشد.