استفاده کیف مجلل توسط مردان قدرتمند در دوره الیزابت

مردانی که از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار بودند، توانستند ثروت خود را با یک کیف پول مجلل مانند کیفی که سر توماس گرشام، بنیانگذار صرافی سلطنتی و کارگزار مالی کیف پالتویی چرم تاج در دوره الیزابت در اینجا پوشیده بود، نشان دهند.
کیف پول مخملی و طلایی نشان دهنده ثروت اوست و همانطور که آیلین ریبیرو، مورخ مد اشاره می کند، “توجه را به حرفه او به عنوان یک مرد زیرک تجارت جلب می کند.”
در مقابل، کیف‌ها و کیف‌های بزرگی که در سراسر بدن می‌پوشیدند، فقط توسط دهقانان و کسانی که از امتیاز داشتن خدمتکار برای حمل وسایل بزرگ‌تر برایشان کیف زنانه دوشی چرم برخوردار نبودند، استفاده می‌شد.
کیسه‌های بازی تخت برای مردان و زنان رایج بود، اما همان‌طور که کیف‌های طلا دوزی شده نشان‌دهنده ثروت و راحتی و یک کیف مستحکم یک زندگی پر زحمت بود، کیف خالی کیف چرم مجلسی از خرج‌های بی‌دقت و اثرات خطرناک میز بازی صحبت می‌کرد.

در قرن هفدهم، زنان از جیب‌هایی که به نواری که روی کت‌هایشان بسته می‌شد و از طریق شکاف عمودی در دامن‌هایشان دسترسی پیدا می‌کرد، سود می‌بردند. با این حال، در قرن هجدهم رایج شد که خانم های اوقات فراغت سوزن دوزی خود را با خود در یک کیسه حمل کنند.

در ابتدا، این کیسه‌ها بزرگ بودند، اما با گسترش مد برای گره زدن نخ ابریشم به توری، اندازه کیسه‌های کار کوچک شد. بانوی ناشناس آرتور دیویس همانطور که از شاتلی که در دست دارد می بینیم کیف دوشی اسپرت در حال گره زدن به تصویر کشیده شده است.

این یک سرگرمی شیک برای یک زن از طبقات متوسط ​​​​بالا به حساب می آمد و همراه با خانه در پس زمینه، نشان دهنده موقعیت او است.

  • منابع:
    1. To have and to hold: a visual history of handbags
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از خیار در تهیه پیتزا
    2. چرا باید در تشت روغن، آب باران بریزیم؟
    3. روش های پولشویی که هیچ گاه نمی دانستید
    4. با 5 روش زیر می توانید مخارجتان را مدیریت کنید!