با استفاده از آجیل شب یلدا می توانید لب های خود را حجیم کنید

آجیل و میوه های خشک از دوران ماقبل تاریخ بخشی از رژیم غذایی انسان بوده است.

آنها غذاهای غنی از مواد مغذی هستند و وسیله ای عالی برای ارائه ترکیبات فعال زیستی تقویت کننده سلامت هستند .

فروش آجیل شب یلدا بسیار بالا می باشد.

به این ترتیب، آنها علاوه بر اینکه بخشی از بسیاری از دستور العمل های سنتی و جدید غذا در سراسر جهان هستند ، به عنوان میان وعده های سالم و مهم استفاده می شوند.

مصرف مکرر آجیل و/یا میوه‌های خشک برای به دست آوردن مزایای کامل مواد مغذی، فعال‌های زیستی وآنتی‌اکسیدان‌های موجوددر آن‌ها همراه با طعم مطلوب بسیار توصیه می‌شود.

آجیل

درشت مغذی ها،ریز مغذیو سایر ترکیبات فعال زیستی تقویت کننده سلامت موجود در آجیل و میوه های خشک ممکن است به طور هم افزایی در تعدیل خطر ابتلا به بیماری های قلبی متابولیک و سایر بیماری های غیرواگیر از طریق مکانیسم های مختلف کمک کنند.

تحقیقات تجربی، مطالعات آینده‌نگر و آزمایش‌های بالینی انسانی اثرات مفید مصرف آجیل را بر پیامدهای مختلف سلامتی گزارش کرده‌اند.

با این حال، فواید میوه های خشک کمتر مورد بررسی قرار گرفته است.

این بررسی یافته‌های اخیر در مورد ترکیبات فعال زیستی، ادعاهای سلامت، و فواید سلامتی آجیل و میوه‌های خشک را خلاصه می‌کند و همچنین پتانسیل بزرگ آن‌ها را به‌عنوان غذاهای سالم برای بهره‌مندی از تعدادی از بیماری‌های مبتلا به انسان مورد بحث قرار می‌دهد.

بر کسی پوشیده نیست که آجیل یک میان وعده سالم و خوشمزه است، اما دقیقاً چگونه به ما کمک می کند؟ ما جواب ها را داریم آجیل ها میان وعده های غلیظی خوشمزه، راحت، مغذی (و کالری) با فواید بی شماری برای سلامتی هستند! آنها برای افرادی که رژیم‌های کم کربوهیدرات یا کم غلات/گلوتن بیشتری مصرف می‌کنند، مناسب هستند، اما باید بخشی از رژیم غذایی سالم همه باشند.

محبوب ترین آجیل ها و مقادیر فیبر آنها عبارتند از:

بادام: 3.5 گرم
پسته: 2.9 گرم
فندق: 2.9 گرم
اسپند: 2.9 گرم
بادام زمینی: 2.6 گرم
ماکادمیا: 2.4 گرم
آجیل برزیلی: 2.1 گرم