با استفاده از تفنگ وینچستر اسباب بازی قدرت بدنی کودک خود را بالا ببرید

همچنین هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد بازی خشن یا بازی با اسلحه باعث پرخاشگری بیشتر بچه ها می شود.

در واقع، یک مطالعه کوچک در سال 2013 که شامل 59 کودک پیش دبستانی بود، گزارش داد که کودکانی که در حین بازی وانمودی پرخاشگرتر بودند، در کلاس درس کمتر پرخاشگر بودند و بازیکنان پرخاشگر نیز با همکلاسی های خود مهربان تر بودند.

خرید و فروش تفنگ وینچستر اسباب بازی بسیار بالا می باشد.

این بدان معنا نیست که بازی خشونت آمیز باعث می شود بچه ها خوب تر شوند – این نوع مطالعه نمی تواند علیت را ایجاد کند – اما مطمئناً هیچ علامت قرمزی در مورد این نوع بازی برافراشته نیست.

مطالعه دیگری که در سال 2018 منتشر شد، بچه‌ها را از 5 تا 15 سالگی در طول زمان دنبال کرد و نشان داد که بچه‌هایی که در سنین کوچکی با سلاح‌های اسباب‌بازی پرخاشگرانه بازی می‌کردند، نسبت به سایر بچه‌ها در نوجوانی احتمال بیشتری برای انجام رفتارهای مجرمانه نداشتند.

اسباب بازی تفنگ

اما قبلاً به نکاتی اشاره کردم. اگر فرزندانتان دوست دارند افراد بد را از بین ببرند، در اینجا سه ​​نکته را به خاطر بسپارید.

اگر کودک شما واقعاً هنگام بازی بچه های دیگر را آزار می دهد، با پزشک اطفال خود صحبت کنید.

تمایز مهمی بین بازی تظاهر آمیز تهاجمی و پرخاشگری واقعی وجود دارد.

اگر کودک شما در حین بازی به بچه های دیگر آسیب می رساند، حتی اگر از عمدی بودن آن مطمئن نیستید، ممکن است نشانه ای از مشکل کنترل تکانه باشد و ارزش آن را دارد که با یک متخصص اطفال یا روانشناس کودک صحبت کنید.

این به این معنی نیست که بچه شما مشکلی ندارد! اما یک پزشک یا درمانگر می‌تواند استراتژی‌هایی را به شما ارائه دهد تا به شما کمک کند بفهمید چه اتفاقی می‌افتد و چگونه می‌توانید به بهترین شکل از فرزندتان حمایت کنید.