با استفاده از کیوی انلاین

کیوی که در دسته میوه های عجیب و غریب قرار می گیرد، اغلب به عنوان یک تاپینگ در پاولووا یا کاسه میوه، سالاد و اسموتی استفاده می شود.

به ندرت پخته می شود.

کیوی انلاین از بهترین کیوی ها می باشد.

مخصوصاً در دسرها از آن به‌صورت تازه استفاده می‌شود، زیرا آنزیمی که در آن وجود دارد به سرعت پروتئین‌های شیر را تجزیه می‌کند و در بافت نهایی ظرف اختلال ایجاد می‌کند.

همچنین به عنوان یک عامل نرم کننده برای گوشت عمل می کند و معمولاً در تهیه کباب و کاری استفاده می شود.

با این حال، برای استفاده حداکثری از ارزش غذایی آن، گفته می شود که بهترین راه مصرف آن به تنهایی، به عنوان یک میوه خام است.

در حالی که ما سیب را به عنوان میوه معجزه آسا می دانیم، کیوی نیز مملو از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است و به طرق مختلف باعث تقویت تغذیه شما می شود.

کیوی

در اینجا برخی از فواید میوه کیوی آورده شده است:اگر فکر می کردید که لیمو و پرتقال بالاترین منابع ویتامین C هستند، پس دوباره فکر کنید! طبق تقسیم بندی تغذیه ای میوه کیوی، هر 100 گرم آن حاوی 154 درصد ویتامین C است که تقریباً دو برابر لیمو و پرتقال است.

ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و رادیکال های آزاد را که می توانند باعث التهاب یا سرطان شوند را از بین می برد.

همچنین به تقویت ایمنی بدن در برابر پاتوژن های مضر کمک می کند.

مشکل خواب دارید؟ طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه پزشکی تایپه، “مطالعات متعدد نشان داده است که میوه کیوی حاوی ترکیبات دارویی مفیدی است که در میان آنها آنتی اکسیدان ها و سروتونین ممکن است در درمان اختلالات خواب مفید باشند .

” گفته می‌شود خوردن دو عدد کیوی یک ساعت قبل از خواب می‌تواند کمک زیادی به القای خواب کند.