با پارچه مبلی خواب راحت داشته باشید

اغلب، پارچه مبلی دارای ترکیبی از نخ‌ها هستند و این ترکیب می‌تواند به شما کمک کند تا احساس کنید و در برابر فرسودگی مقاومت کنید.

نخ های طبیعی مهم هستند زیرا دارای قابلیت تنفس و نرمی هستند که باعث می شود برای مبلمانی که زمان زیادی را صرف آن می کنید جذاب باشند. با این حال، پنبه و پشم نیز دارای معایبی هستند. آنها سریعتر تجزیه می شوند و همیشه در برابر لکه ها مقاومت نمی کنند.

در حال حاضر، مواد مصنوعی به دلیل قابلیت تنفس و نرمی مشابهی که نخ‌های طبیعی بیشتر دارند، استفاده بدی پیدا می‌کنند، اما پلی استر، اکریلیک و ابریشم مصنوعی مزایای خاص خود را دارند.

نخ های مصنوعی بادوام تر، تمیز کردن راحت تر و مقاوم تر در برابر لکه هستند.

برای بسیاری از پارچه‌های ما، می‌بینید که ما کمی نخ مصنوعی به یک نخ طبیعی اضافه کرده‌ایم تا ترکیبی ایجاد کنیم که بهترین‌های هر دو دنیا را به شما می‌دهد. نرمی، تنفس و دست مجلل یک پارچه طبیعی را به دست می آورید، اما به دلیل پلی استر یا اکریلیک، دوام و مقاومت بیشتری در برابر لکه دارد.

البته، ما شما را تشویق می کنیم که یک نمونه از پارچه های ما را سفارش دهید تا بتوانید احساس بهتری نسبت به وزن و بافت داشته باشید. قبل از اینکه پارچه را روی چیزی به بزرگی و مهم بودن مبل سفارش دهید، دیدن رنگ و لمس و احساس آن مهم است.

شمارش مالش چیست؟ به هر پارچه یک مالش مضاعف داده می شود که به این معنی است که تعداد مالش قبل از شروع شکستن پارچه است. این یک نشانگر آسان از دوام یک پارچه است.

بیشتر پارچه‌ها از 15000 تا 60000 پارچه دوتایی متغیر هستند، اگرچه یک پارچه روکش عالی ممکن است 100000 پارچه دوبل یا بیشتر داشته باشد، مانند پارچه‌های مارلا یا آستر ما.

ما در مورد مزایای پلی استرها و اکریلیک ها صحبت کرده ایم، اما هر نخ پلی استر یا اکریلیک دارای مقاومت لکه و دوام یکسانی نیست که بتوان آن را به عنوان یک «پارچه کارآمد» در نظر گرفت.