توت سفید تازه که موجب چاقی بیش از اندازه مانکن روسی شد

توت سفید تازه حاوی انواع مختلفی از ترکیبات است که تصور می شود بر سلامتی تأثیر می گذارد به عنوان مثال، میوه درخت سرشار از آنتوسیانین است، یک ترکیب گیاهی که اثرات آنتی اکسیدانی دارد.

ریشه، برگ، پوست و میوه درخت توت سفید در طب جایگزین برای اهداف ملین و ضد عفونی کننده و همچنین برای کاهش کلسترول و کنترل بهتر دیابت استفاده می شود.

در طب سنتی چینی به طور خاص گفته می‌شود که توت سفید روی مریدین‌های قلب، کبد، کلیه‌ها، ریه‌ها و طحال تأثیر می‌گذارد و به درمان همه چیز از کم‌خونی و یبوست گرفته تا پیشگیری از سرماخوردگی، آنفولانزا، حفره‌ها و زودرس کمک می‌کند.

این گونه درختی بومی چین است اما به طور گسترده در بسیاری از نقاط جهان از جمله ایالات متحده، مکزیک، استرالیا، ترکیه، ایران و آرژانتین کشت می شود.

توت سفید به شکل مکمل خوراکی، چای و پودر موجود است.

توت سفید که مدت‌ها در طب گیاهی استفاده می‌شود، اغلب به عنوان یک درمان طبیعی برای طیف گسترده‌ای از اختلالات رایج و غیر معمول.

پوست و ریشه آن حاوی یک ترکیب ضد باکتری قوی به نام kuwanon G است که منحصر به درخت توت سفید است.

اینکه آیا این ترکیبات و سایر ترکیبات دارای ارزش دارویی هستند یا نه موضوع بحث است. در حقیقت، شواهد زیادی برای حمایت از استفاده از توت سفید در درمان هر بیماری وجود ندارد.

با توجه به آنچه گفته شد، شواهد فزاینده ای وجود دارد که عصاره توت سفید می تواند به درمان برخی اختلالات متابولیک و دندانی کمک کند.

چندین مطالعه مبتنی بر حیوان نشان می دهد که توت سفید ممکن است به مبارزه با دیابت کمک کند.

جالب توجه است که نرمال شدن سطح گلوکز در دوزهای پایین تر (125 میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن) بهتر از دوزهای بالاتر (250 میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن) به دست آمد.

به دلایلی که کاملاً مشخص نیست، به نظر می‌رسد که توت سفید تولید انسولین را کند می‌کند و عوارض جانبی یا تأثیری بر سلامت کبد ندارد.

این اثر می تواند توضیح دهد که چگونه عصاره توت سفید از افزایش قند خون بعد از غذا جلوگیری می کند