حلال واکس طبیعی کفش چیست

امروزه از واکس طبیعی کفش، جهت محافظت از شکل ظاهری کفش و نگهداری آن برای مدت طولانی استفاده می کنند که این محصول عمده در رنگ های متنوع با توجه به رنگ کفش انتخاب و خریداری می شود.

از این رو واکس طبیعی کفش، از انواع واکس های مرغوب و طبیعی است که جهت براق کردن و درخشان تر شدن کفش و نیز در واقع به عنوان ضد آب کردن کفش تولید و انتخاب می شود که طرفداران زیادی دارند.

حلال واکس طبیعی کفش چیست

واکس کفش سبز

واکس کفش انواع متنوعی دارد که از انواع مرغوب آن می توان به واکس کفش سبز اشاره کرد که اغلب به سه دسته متفاوت از قبیل: واکس موم، امولسیون کرم و مایع تقسیم بندی می شوند که هر کدام بسته به نوع خود دارای خواص و ویژگی های متفاوتی می باشند.

باید خاطر نشان کرد که همه واکس ها، ترکیب و مخلوطی از حلال، رنگ ها و موم هستند که در واکس کفش سبز، موم همان طور که از نامش پیداست واکس کفش مایع، نیز در یک ظرف یا قوطی پلاستیکی در ابعاد و اندازه های متفاوت وجود دارد که در انتهای آن یک اسفنج کوچک قرار گرفته تا بوسیله آن بتوان کفش ها را واکس زد و براق کرد.

ناگفته نماند که واکس کفش مایع دارای ترکیباتی پیچیده است. امولسیون موم پلی اتیلن، یکی از اجزای اصلی است که به طور معمول درخشش ماده اصلی واکس را حفظ کرده و رنگ ها را به حالت درخشان در می آورد.

اما واکس مایع، در حقیقت یک نوع براق کننده می باشد. به شکل اسفنج های آمیخته به روغن در بازار موجودند و شما می توانید آن ها را بر روی سطح کفش بمالید و کفش خود جلا بخشید. کرم های پاک کننده کفش، یکی دیگر از انواع واکس کفش می توان به کرم پاک کننده اشاره کرد. این محصولات برای انواع متنوع کفش به کار می روند و کفش را براق می کنند.

لازم به یادآوری است از مزایای استفاده از این کالا می توان گفت: که این محصولات در برابر خرابی، آسیب و پارگی و … بسیار مقاوم هستند و در صورت کثیف شدن شما می توانید به راحتی با استفاده از این مواد طبیعی موجود در بازار سطح آن را از هرگونه آلودگی پاک و تمیز کنید و بدون آن که کوچک ترین تغییری در ظاهر و یا کیفیت اولیه کالا ایجاد شودآن را مورد استفاده قرار دهید.

همچنین واکس ها، از انواع محصولات مرغوب و صادراتی کشور محسوب می شوند که جهت استفاده برای بازارهای داخلی بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته و با فروش واکس کفش و سود زیادی که داشته با ارزآوری فراوان توانسته در امر صادرات، تولیدات بیشتر محصول و نیز رونق اقتصادی کشور سهم بسزایی داشته باشد.

ناگفته نماند که انواع واکس های کفش، با رنگ های متنوع و زیبا ارائه می شوند و در میان مصرف کنندگان داخلی و خارجی جایگاه مناسبی دارند، این واکس ها مناسب انواع کفش ها با رنگ های خاص خود را دارا می باشند و همچنین دارای دوام و استحکام بسیار بی نظیر در برابر شرایط مختلف می باشند، در برابر انواع آسیب ها، فشارها، ضربات و صدمات مختلف مانند؟: پارذگی کفش و کثیفی آن ها، همچنان کیفیت خود را حفظ می‌ کنند.

فرچه واکس کفش

فرچه واکس کفش

یکی از وسایل ضروری و مهم، جهت واکس زدن کفش، استفاده از فرچه واکس کفش می باشد که به عنوان یکی از ابزار و وسایل مهم و بسیار پرکاربرد می باشد که مناسب برای تمیز نگه داشتن و براق نمودن کفش می باشد.

همچنین با استفاده از فرچه واکس کفش، می توان علاوه بر تمیز نگه داشتن و محافظت از کفش آن را برای مدت های طولانی مورد استفاده قرار داد به طوری که عمر و دوام کفش بالا می رود.

لازم به یادآوری است هنگام خرید فرچه واکس کفش بهتر است نکاتت کلیدی و مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید با واکس زدن کفش های خود ظاهری شیک و زیبا به استایل شخصی خود بدهید که به مواردی چند در مورد آن اشاره می کنیم:

  1. فرچه و واکس کفش، باید از کیفیت، قیمت، دوام و عمر طولانی برخوردار باشد.
  2. اگر برس مناسب برای تمیز کردن کفش خود را داشته باشید، می‌توانید ظاهر آراسته‌ ای داشته باشید.
  3. جنس موی فرچه ها، یکی دیگر از نکات مهم است که باید از نایلون، الیاف مصنوعی یا طبیعی انتخاب شوند.
  4. فرچه ها، دسته هایی از جنس فلزی، چوبی و پلاستیکی دارند که بسته به سلیقه و کاربرد انتخاب می شوند.
  5. واکس و فرچه کفش، باید متناسب با رنگ کفش انتخاب شود که با رنگ های متفاوت در بازار عرضه می شوند.
  6. برس، نباید ریزش داشته باشد. برس های که از جنس دم اسب یا از الیاف باکیفیت ساخته شده اند ریزش ندارند.
  7. هنگام خرید فرچه یا برس کفش انتخاب نوع فرچه، بسیار مهم است مثلا: از فرچه ای که برای کفش چرم استفاده می کنید نمی توانید برای کفش پلاستیکی هم استفاده کنید.
  8. جنس موی فرچه، یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت محصول می باشد به طوری که هر چه جنس آن از الیاف باکیفیت تری تهیه شده باشد قیمت فرچه گران تر است.

واکس کفش وولی

واکس کفش وولی، یکی از برندهای معروف است که با بالاترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت در بازار عرضه می شود که ترکیبی خاص از انواع روغن های گیاهی و طبیعی موجود در فرمولاسیون خود می باشد که در محافظت و نگهداری از کفش بسیار حائز اهمیت بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

شایان ذکر است طرز استفاده و مصرف از واکس کفش وولی بدین صورت است که ابتدا: پارچه ای نرم و لطیف را برداشته و گرد و غبار و کثیفی روی کفش را تمیز و پاکیزه کنید سپس واکس را با دقت به اسفنج آغشته کرده و به طور نرم و آرام بر روی تمامی قسمت های کفش بمالید در پایان بعد از مدت حدودا 30 دقیقه شما شاهد نرمی و انعطاف پذیری و همچنین براقیت و درخشان شدن کفش خود خواهید شد.

از این رو، فروش واکس کفش وولی، در فروشگاه های معتبر صورت می‌پذیرد و شما مشتریان و متقاضیان این محصول می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نوع کالا را خریداری و از آن استفاده نمایید.

این محصولات عمده به صورت استاندارد طراحی و تولید شده، علاوه بر کیفیت بسیار بالا از بسته بندی های متنوع با کارایی زیاد و ظاهری مناسب برخوردار هستند و شما مشتریان و خریداران می توانید با هر سلیقه از این محصولات و نوع کاربرد استفاده کنید.

البته بهتر است قبل از خرید این کالا به کیفیت آن توجه ویژه داشته باشید و محصولاتی را خریداری کنید که از درجه کیفی مطلوب و مناسبی برخوردار باشند.

بنابراین برای خرید انواع واکس کفش از جمله واکس کفش وولی، با بهترین کیفیت، می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام کنید و محصولاتی را که مد نظر دارید با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کنید.

این کالاها دارای کیفیت‌ های بسیار خوبی می باشند و هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد و خریداران و متقاضیان باید هزینه بیشتری را برای خرید بپردازند. کیفیت و مرغوبیت بالای این کالاها موجب شده که تمامی مشتریان و خریداران از خرید این محصول راضی و خرسند باشند.

ضمنا قیمت انواع واکس های کفش بر حسب معیارهای مهمی از قبیل: کیفیت، نوع واکس، اندازه، مدل، تنوع رنگ، نحوه تولید، توزیع و بسته بندی، استاندارد، ارگانیک، صادراتی و بهداشتی بودن محصول، میزان عرضه و تقاضا، کاهش نرخ ارز در کشور، خرید اینترنتی محصول و دیگر موارد متغیر می باشد که بدون شک هر چه کیفیت واکس بالاتر باشد از قیمت گرانتری نیز در نوع خود برخوردار خواهد شد.

واکس کفش وطن

واکس کفش وطن

واکس کفش وطن، نمونه ای دیگر از انواع برندهای مرغوب و محبوب بین طرفداران خاص خود می باشد که این نوع واکس، ماده ای روغنی شکل است که برای محافظت از کفش، براق کردن آن و زدودن گرد و غبار از روی آن مورد استفاده قرار می گیرد.

شایان ذکر است واکس کفش در نوع خود بی نظیر و از خواص منحصر به فرد برخوردار بوده و به دلیل این که دارای بافتی طبیعی از نوع چرم، کاملا خالص و نیز از مقاومت و عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

امروزه تولید کنندگان بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که اقدام به عرضه و توزیع بهترین نوع محصولات با قیمت مناسب و ارزان کرده اند. شما مشتریان و خریداران می توانید برای خرید این کالا به این مراکز مراجعه کنید و سپس محصولاتی را که مد نظر دارید، خریداری کنید.

واکس کفش وطن، به دلیل آنکه دارای کیفیت بالایی است، جایگاه خوبی را در بازار خرید به خود اختصاص داده به طوری که شرکت تولیدی محصول، آن را با استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی و بهداشتی و نیز با بهره مندی از تجربیات کادری مجرب و متبحر و نیز استفاده از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی مدرن مطابق با استانداردهای روز دنیا توانسته محصولی عالی با کیفیت درجه یک تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهد که عرضه و فروش مستقیم محصول به این روش بسیار به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

شایان ذکر است این شرکت تولیدی با ایجاد نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور توانسته محصولات خود را با سود و فروش بیشتری عرضه نماید که نفع زیادی جهت میزان تولیدات انبوه و میزان جذب مشتریان زیادی را در بر داشته است. البته این مراکز عمده، با عرضه واکس تضمینی و ارزان سعی در جلب اعتماد و رضایت مشتری و فروش حداکثری محصول دارند.

کفش واکس خور

واکس ها، انواع مختلف و متنوعی دارند که به صورت های مایع، جامد، کرمی، اسفنجی و اسپری، با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب در بسته بندی های کاملا ارگانیک، استاندارد و بهداشتی با برندهای معتبر در بازار عرضه و به فروش می رسند که هر کدام بسته به نوع خود از خواص و ویژگی های بارزی در نوع خود برخوردار بوده و بسته به نوع کاربرد و سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

استفاده از انواع واکس های نام برده بر روی کفش های چرمی بسیار پرکاربرد و پراهمیت می باشند به طوری که استفاده از واکس جامد، بر روی کفش های چرمی باعث سطح جرم را براق و نرم می کند و نیز کیفیت کفش را بالا می برد.

اما استفاده از واکس کرمی، در انواع کفش های چرمی، معمولا جهت حفظ رنگ و تثبیت آن مورد استفاده قرار می گیرد که با استفاده از اسفنج روی سطح کفش پخش می شوند.

استفاده از واکس مایع، همانند واکس جامد عمل می کند که در صورت نبودن واکس مایع می توان آن را جایگزین واکس جامد کرد.

همچنین استفاده از واکس اسفنجی، فقط وظیفه براق و درخشان کردن کفش را بر عهده دارد که اغلب برای کفش های ورنی کاربرد و مورد استفاده قرار می گیرند.

واکس های اسپری، هم برای سطوحی که نمی‌توان از واکس های دیگر روی آن استفاده نمود بسیار مورد استفاده قرار می گیرند که جهت استفاده برای کفش هایی مانند: جیر، پلاستیک، نبوک و … کاربرد داشته و از جهاتی این نوع واکس می تواند به حفظ جذابیت کفش، تازه نگه داشتن، افزایش عمر و زیباسازی ظاهر فرد کمک فراوانی نماید.

پس از بررسی های گسترده برای ارزیابی نیاز بازار در تولید انواع واکس، ما به این نتیجه رسیدیم ملاک های اساسی که افراد برای خریداری کردن این محصول باید به آن توجه کنند در ایرانی بودن و کیفیت مواد اولیه مصرف شده در تولید محصول و فرآیند ارسال محصول واکس است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین میزان تقاضای خریدار برای خرید بهترین محصول واکس در زمان های مختلف تفاوت کرده است زیرا تولید این محصول نیز با فراز و نشیب های زیادی مواجه بوده که از اصلی ترین علل مشکلات ایجاد شده برای خریدار و فروشنده تورم و قیمت بالای مواد اولیه و کالای نهایی است.

امروزه با وجود این که کفش های چرم متنوع، واکس چرم سفید قهوه ای سرمه ای بسیاری رایج شده است د پس بنابراین استفاده از واکس برای این نوع کفش ها بسیار پرکاربرد می باشند که در تنوع رنگ های مشکی، قهوه ای، زرشکی و عسلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران زیادی دارند.

از این رو، از واکس به میزان زیادی در بازار ھای داخلی به فروش می رسند. قیمت آن ها بستگی به نوع آن و تعداد سفارش مشتری دارد. این نوع واکس ها در بازار فروش بسیار پرفروش و پر مصرف هستند. برای خرید واکس می توانید آن ها را از مراکز فروش معتبر خریداری، انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.