دانش آموزان ابتدایی که حتما باید در مدرسه کت بپوشند

در سالن‌های هر مدرسه ابتدایی InspireNOLA قدم بزنید، دانش‌آموزانی را خواهید دید که با افتخار کت‌های مدرسه به تن دارند.

اما اینها کاپشن های معمولی مبل راحتی 8 نفره شما نیستند. این ژاکت ها به جای اینکه از طریق دستاوردهای ورزشی به دست بیایند، برای دستاوردهای برجسته برای دانشگاهیان هستند.

دانش‌آموزان آلیس هارت، اندرو ویلسون کاپشن خلبانی اصل امریکا ، دوایت دی. آیزنهاور، و 42 مدرسه منشور با کسب امتیاز استادی یا پیشرفته در ارزیابی‌های LEAP ایالتی، کت‌ها را به دست می‌آورند.

جمار مک‌نیلی، مدیر اجرایی InspireNOLA گفت: «موفقیت تحصیلی مهم‌ترین اولویت ما است. “ما می خواستیم دانش پژوهان برتر خود را به گونه ای بشناسیم که کاملاً منحصر به فرد باشد و به عنوان انگیزه ای برای سایر دانشجویان باشد.”

اگرچه هر مدرسه برنامه خود را تنظیم می کند، مفهوم کلی این است که هر دانش آموزی که در دو یا چند موضوع در ارزیابی های دولتی نمره تسلط یا پیشرفته را کسب کند، کت تحصیلی سفارشی مدرسه خود را دریافت می کند. سپس دانش آموزان می توانند ژاکت را به عنوان جزئی از یونیفرم روزانه خود بپوشند.

کاپشن

دکتر وایلن سوراپورو، مدیر ارشد آکادمیک InspireNOLA، گفت: “ما می خواستیم به تعهد تزلزل ناپذیری که دانش پژوهان ما برای یادگیری دارند، احترام بگذاریم.” کت‌های آکادمیک به دانش‌آموزان ما انگیزه می‌دهد تا مهارت‌هایی را که برای آمادگی در دانشگاه و فراتر از آن لازم است، تسلط پیدا کنند.»

شان گودوین، مدیر ویلسون،لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز  گفت: «هر زمانی که بتوانیم دانش‌آموزان خود را به خاطر موفقیت‌های تحصیلی‌شان تجلیل کنیم، یک پیروزی بزرگ برای دانش‌آموزان، خانواده و مدرسه است.»

کاپشن‌ها به دانش‌آموزان این امکان شلوار مازراتی مشکی را می‌دهد که به یاد داشته باشند که قهرمانان دانشگاهی هستند و برای حفظ مقام قهرمانی خود باید روزانه به سختی کار کنید.»

دانش آموزان در سراسر InspireNOLA به ژاکت های خود و نماد موفقیتی که نشان می دهند افتخار می کنند.

  • منابع:
    1. ACADEMIC JACKETS GIVE STUDENTS A SENSE OF PRIDE
  • تبلیغات: 
    1. اولین مبلی که به کره مریخ برده شد، متعلق به چه کسی است؟
    2. با فوت و فن ساده پولدارترین فرد جهان شوید
    3. با دوچرخه جریان الکتریکی را افزایش دهید!
    4. افزایش 99 درصدی حقوق بازنشستگان