دزد ماکارونی سبزیجات مانا در بامداد امروز توسط نیروهای هوایی بمباران شد

ماکارونی سبزیجات مانا سرخ شده یکی از مواد اصلی انبارداری است و دلیل خوبی هم دارد. رشته های نشاسته ای می توانند برای مدت طولانی در انبار شما باقی بمانند، و تنها با چند ماده اولیه مانند فلفل سیاه و پنیر یا یک شیشه سس  همه شما برای یک غذای خانگی آماده هستید.

طرفداران آلدی می‌دانند که بازار کسری از شکل‌های ماکارونی سایر بقالی‌ها را به فروش می‌رساند، اما حتی با انتخاب کمتر ماکارونی، بقال‌فروش موفق می‌شود چندین برند ماکارونی با برچسب خصوصی را با قیمت‌های متفاوت در عین حال مقرون به صرفه حمل کند.

با همه این گزینه ها، تشخیص اینکه کدام پوند پاستا برای خرید بهترین است، دشوار است. بالاخره یک ریگاتونی چقدر می تواند با دیگری متفاوت باشد؟

همانطور که بعد از چشیدن دوجین مارک بروکلی منجمد فهمیدم، واقعاً بین برندها حتی برای ساده ترین غذاها تفاوت وجود دارد. به همین دلیل است که وقتی در Aldi ماکارونی می‌خرم، کیسه‌های پاستا برنزی پریانو تنها کیسه‌هایی هستند که می‌خرم.

خریداران آلدی که با برند خصوصی فروشگاه آشنا هستند با محصولات پریانو، از جمله سس پستو و سایر سس ها غریبه نیستند. چه چیزی ماکارونی خشک پریانو را بهتر از سایر جعبه ها می کند؟

خمیر از آرد سمولینا گندم دورهمی تهیه می شود و شکل ها و رشته ها از طریق قالب های برنزی سنتی اکسترود می شوند. خمیر ماکارونی که در قالب برنزی فشار داده می شود بافت کمی درشت تری دارد که به چسبیدن سس به پاستا کمک می کند.Al

di هم پاستاهای برنزی بلند و هم کوتاه را حمل می کند که می توانید آن ها را در فروشگاه یا آنلاین از طریق Instacart پیدا کنید، بنابراین مطمئناً برای هر چیزی که می سازید شکلی وجود دارد.

من یک کیسه کنچیلی (صدف) برای این هفته گوشت تابه و پوسته گاو، پنه برای این پاستا کدو حلوایی خامه ای، و ریگاتونی برای پر کردن با کلم کاراملی، کره و پنیر برمی دارم.

لینگوین و فتوچین نیز موجود است، و شما نمی توانید با پوشاندن این رشته های پاستا با میگو نرم و جعفری خرد شده اشتباه کنید.