عرضه واکس کفش سیلور

عرضه واکس کفش سیلور به روش های مختلفی در سراسر کشور انجام می گیرد، واکس کفش سیلور با مجهزترین تجهیزات و با بهره گیری از دانش روز دنیا زیر نظر متخصصترین کادر طراحی و تولید شده و به دلیل خواص منحصر به فرد خود به کشورهای دیگر صادر می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت روز آن با مشاورین ما در تماس باشید.

عرضه واکس کفش سیلور

واکس کفش چرم دیجی کالا

واکس کفش از موم، روغن خام، اتیلن گلیکول، صمغ گیاهی، روغن و سقز تشکیل شده است. واکس در واقع برای کفش های چرم ضد آب تولید می شود. مدتی پس از ساخت این محصول، مردم متوجه شدند که کفش های آنها با واکس زیباتر و براق تر است، بنابراین کفش های براق در آن زمان رایج شد. موم زنبور عسل از نفوذ آب جلوگیری می کند و ظاهری صاف و براق به پوست می دهد اما برای چسبندگی به پوست موادی مانند لانولین، اتیلن گلیکول و چربی پشم به آن اضافه می شود. این مواد همچنین به ترکیب موم‌ها، حلال‌ها و روغن‌ها با آب و ایجاد خمیر غلیظ و کره‌ مانند کمک می‌کنند و باعث می‌شوند این خمیر موم مانند به راحتی روی کفش‌ها اعمال شود.

اگر مدت زیادی است که از واکس کفش برای جلا دادن و براق کردن کفش های خود استفاده می کنید، ممکن است در مواقعی متوجه خشک شدن و ترک خوردن واکس کفش شده باشید، زیرا واکس معمولاً از حلالها ساخته شده و تبخیر می شود. در این حالت وقتی حلال تبخیر می شود، موم دچار ترک خوردگی شده و کاملاً جامد می شود.

امروزه افراد به ظاهر شیک و آراسته بسیار اهمیت می دهند و یکی از مواردی که توجه بسیاری را به خود جلب می کند کفش های تمیز و براق است به همین دلیل افراد زیادی به خرید واکس کفش روی آورده اند و این واکس دیجی کالا یک محصول پر طرفدار است.

واکس دیجی کالا که پاکی و درخشندگی می آورد در حال حاضر این نوع واکس برای رفاه حال مردم تولید می‌شوند، زیرا با استفاده از آن می توان کفش‌ها را تمیز و براق نمود. مزایای تهیه واکس دیجی کالا عبارتند از:

  • دارای یک فرمول 100٪ تضمین شده است.
  • قیمت مناسب خاصیت پولیش و تمیز کنندگی فوق العاده ای دارد
  • دوام و ماندگاری آن روی کفش بسیار بالاست هیچ آسیبی به پارچه کفش وارد نمی کند
  • خاصیت ضد آب دارد
  • سازگار با محیط زیست است

واکس کفش زرشکی

واکس کفش زرشکی با دانستن مزایای فراوان واکس کفش چرم زرشکی می توانید این محصولات را به بهترین شکل ممکن تهیه کنید و از مزایای فراوان آنها بهره مند شوید. این واکسها می توانند کفش های شما را کاملا براق کنند تا بتوانید از پوشیدن آن نهایت لذت را ببرید.

واکس خوب زرشکی است که در بافت های داخلی کفش شما نفوذ نکند و به کفش شما آسیب نرساند. به این ترتیب کفش های شما یک عمر در خدمت شما هستند و می توانید مدت زیادی از کفش های خود استفاده کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

نکته ای که قبل از واکس زدن کفش باید به آن توجه کنید این است که باید کفش های خود را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید و قبل از واکس زدن گرد و غبار آن را کاملا پاک کنید.

اگر به این صورت عمل کنید، واکس به خوبی روی کفش شما کار می کند و گرد و غبار روی کفش به پارچه کفش نفوذ نمی کند و به هیچ وجه به آن آسیب نمی رساند.

فروش واکس کفش زرشکی در فصول مختلف سال به صورت ویژه انجام می شود. بهترین زمان برای خرید این محصول با قیمتی بهتر از قیمت روز بازار و البته با کیفیت بسیار خوب، روزهای بعد از عید نوروز و اواخر فروردین است.

در آن زمان تب بازار بسیار کاهش یافته است و می توان با پرداخت مبلغ بسیار مناسبی انواع واکس کفش را تهیه کرد و از مزایای فراوان آن بهره برد.

وقتی کلمه “فروش ویژه” را می شنویم طبیعتاً فروش این نوع کالا را با کیفیت بسیار خوب و قیمت ارزان ربط می دهیم، در این مورد کاملاً درست است.

واکس کفش در دیوار

واکس کفش یک اکسسوری کاربردی برای محافظت و افزایش طول عمر کفش شما است. بدون شک داشتن کفش تمیز و مرتب در افزایش جذابیت افراد تاثیر بسزایی دارد. بهداشت کفش را می توان در شاخص های تعاملات اجتماعی قرار داد. تمیزی کفش در کنار تمیزی و ظرافت ظاهری این نکته را بیان می کند چقدر برای خود و جامعه ارزش قائل هستید؟ همه افراد محترم هر روز صبح کفش های خود را از نظر مناسب بودن روز و تمیزی چک می کنند.

از طرفی یکی از الزامات اساسی داشتن کفش تمیز و مرتب است وجود واکس مناسب و با کیفیت. در این زمینه باید توجه داشت که هر مدل کفشی برای حفظ و افزایش عمر مفید خود نیاز به مراقبت و محافظت دارد. کفش در طول زمان و قرار گرفتن در معرض عوامل محیطی و رطوبت، آنها به تدریج کیفیت، دوام و ظاهر خود را از دست می دهند. نظافت هر روز، به خصوص زمانی که عجله داریم، می تواند کار دشواری به نظر برسد واکس زدن فوری کیف و کفش چرمی این کار را بسیار ساده می کند. برای دوام و مراقبت مناسب از کفش های چرمی، خرید واکس مناسب یکی از موارد ضروری است.

انتخاب بهترین نوع واکس کفش بسیار مهم است و با خرید بهترین واکس کفش می توانید طول عمر کفش و کالاهای چرمی را افزایش دهید. استفاده از واکس های مایع یا کرم برای کفش های چرمی مناسب نیست و باعث آسیب دیدن کفش های چرمی می شود. به طور کلی موم به دو صورت کرم و موم تهیه می شود. موم خامه ای در حالت کرم مانند درخشندگی مات به ظاهر کفش می بخشد. همچنین سطح کفش را مرطوب می کند و منافذ چرم را باز می کند.

واکس های کفش در دیوار برای کفشهایی که سطح خشکی دارند و به زمان زیادی نیاز ندارند عالی هستند. این نوع واکسها که نوع دیگری از پاک کننده و براق کننده کفش است. موم از نظر درخشندگی، ماندگاری و ماندگاری بسیار مناسب است. برای جلای طولانی مدت کفش و تغذیه چرم و همچنین مقاومت در برابر آب، این نوع واکس بسیار مفید است. قیمت واکس به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله به نوع واکس، سازنده و سایز بسته بندی های واکس می توان اشاره نمود.

واکس کیف و کفش

واکس کیف و کفش واکس محصولی است که روی چیزهای مختلفی مانند کفش و کیف اعمال می شود و می توان از آن برای محافظت از چرم کیف و کفش استفاده کرد. این محصول یک لایه محافظ بسیار قوی روی کفش ایجاد کرده و از سایش زودرس آن جلوگیری می کند. رویه کفش را درخشان کرده و آن را تا حد امکان زیبا می کند. این محصول را می توان بر اساس عوامل متعددی از جمله رنگ کفش طبقه بندی کرد.

هر کفشی به واکس مخصوص به خود نیاز دارد. کیفیت این محصول یکی از اصلی ترین عواملی است که مردم در هنگام خرید به آن توجه می کنند. به طور کلی می توان از سطح کیفی آن برای طبقه بندی واکس کیف و کفش چرمی استفاده کرد.

واکس کفش ژله ای یکی از با کیفیت ترین مدل های این محصول می باشد که در بسته بندی های مختلف برای مصرف کنندگان عزیز عرضه می گردد. این محصول از مواد نفتی ساخته شده و کفش های چرمی را نرم و انعطاف پذیر می کند. استفاده از این محصول نقش مهمی در افزایش طول عمر کفش چرمی شما خواهد داشت.

از واکس چرم خودرو برای جلا دادن فضای داخلی خودرو استفاده می شود و مشتریان زیادی دارد. این محصول در فروشگاه ها و مراکز لوازم جانبی خودرو موجود است و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. این محصول از برندهای مختلفی ساخته شده است و پرفروش ترین ها سعی می کنند آن را با قیمت بسیار مناسب به فروش برسانند تا بازار خوبی برای خود پیدا کنند.

انواع پولیش های چرم خودرو کیفیت بسیار بالایی دارند و باعث درخشندگی و صافی بیشتر داخل خودرو می شوند. اگر بخواهیم به مشخصات پولیش چرم خودرو اشاره کنیم می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • واکس براق اثر چربی روی روکش خودرو باقی نمی گذارد و استفاده از براق کننده روی روکش صندلی ها و داشبورد، لایه ای محافظ ایجاد می کند که جلوی اثرات مضر اشعه های خورشید را می گیرد.
  • کاپوت خودرو پس از استفاده از این محصول از میزان روشنایی و انعکاس نور بسیار بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی های کلیدی این پولیش ها این است که وجود آب و مایعات باعث کاهش براقیت این محصولات نمی شود، بلکه قابلیت از بین بردن خط و خش روی سطح را دارد.
  • پخش واکس کفش چرمی مرغوب یکی از عواملی است که بر قیمت بازار این محصول تاثیر می گذارد و نحوه ارسال مستقیم این محصول قیمت این محصول را به شدت کاهش می دهد.

واکس کفش نانوسان

عمر کفش چرمی به مراقبت مناسب بستگی دارد و چنین مراقبتی نیازمند ابزارهای حرفه ای و مناسب است. پی وکس یکی از بهترین برندها و برندهای مراقبت از پوست در ایران است که امسال بهترین واکس پوست شد. اصول مراقبت از کفش و چرم یکسان است و می توانید از هر کمربند حرفه ای دلخواه خود استفاده کنید. پوشیدن مداوم کفش‌ها را در معرض بارهای مختلف قرار می‌دهد، کثیفی، رطوبت و مراقبت نامناسب باعث می‌شود کفش‌ها سریع‌تر بپوشند و در هوای بارانی و برفی، برف یا نمک می‌تواند روی دوام کفش شما تأثیر منفی بگذارد. نحوه مراقبت صحیح از کفش های چرمی خود را بیاموزید.

چرم محصولی طبیعی و بادوام است، پاره نمی شود، ضد آب است، تنفس می کند و حتی نوعی عایق است. الزامات محافظتی چرم مشابه پوست انسان است. طبیعتاً تحت تأثیر زمان و تأثیرات آن است. بنابراین شما نیاز به مراقبت و وسواس خاصی دارید، کفش های خوب باید از یک طرف مکمل ظاهر شما باشند و از طرف دیگر از پاهای شما محافظت کنند تا بتوانید برای مدت طولانی بایستید و راه بروید.

ابتدا از قالب مناسب کفش استفاده کنید. این چروکها را صاف می کند، شکل کلی کفش را حفظ می کند و تمیز کردن و واکس زدن را آسان تر می کند زیرا می توان آن را با دسته گرفت. کفشها را روی قالب کفش قرار دهید و مراقبت و محافظ چرم را به طور یکنواخت روی سطح پخش کنید، چون برس یا برس برای واکس زدن با PWAX وجود ندارد، به راحتی از بست اسفنجی این محصول استفاده کنید، البته یادتان باشد ابتدا کفش را تمیز کنید.

اصولاً هنگام خرید کفش های جدید باید از کفش های خود در برابر خاک، آب، گرد و غبار، گل، برف یا اتفاقات غیرمنتظره محافظت کنیم زیرا ممکن است باران ببارد یا در اثر ریختن غذا یا نوشیدنی روی چرم در مهمانی ها کثیف شود. جلوگیری از ریختن مایعات و کثیفی روی سطح نمی ماند در منافذ پوست و پوست نفوذ نمی کند و به راحتی تمیز می شود.

عایق رطوبتی حرفه ای از تهویه چرم و جیر در هنگام ضد آب شدن جلوگیری نمی کند، بلکه به حفظ کیفیت و دوام چرم کمک می کند. به شما توصیه می کنیم به تهویه برندی که استفاده می کنید توجه کنید. معرفی محصول ضد آب با تکنولوژی جدید پی واکس بی رنگ که برای چرم، جیر و پارچه کاربرد دارد و مانع تنفس چرم نمی شود و تا 3 ماه ماندگاری دارد.

واکس کفش نوین چرم

واکس کفش نوین چرم واکس کفش نوین چرم به روش های مختلفی در بازار داخلی ایران توزیع می شود و هر روشی مزایای خاص خود را دارد. با افزایش روز افزون خرید این نوع محصولات در کشور، شرکت های پخش بی شماری راه اندازی شده اند که بهترین کیفیت این اقلام را در بسته بندی های سالم و بادوام به مشتریان خود عرضه می کنند.

در سال های اخیر با توجه به افزایش توزیع این نوع دستگاه ها در سراسر ایران، لیست قیمت نهایی این محصولات با کاهش چشمگیری مواجه شد که باعث می شود تمامی اقشار جامعه با پرداخت مبلغی مناسب بتوانند بهترینها را دریافت کنند. انواع این وسایل که می توان به آنها دسترسی داشت. این مرکز پخش همچنین حجم زیادی از محصولات با کیفیت از برندهای مختلف را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان واکس کفش در ایران کارخانه ما است که توانسته سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. علاوه بر سابقه طولانی این شرکت، کیفیت و قیمت محصولات آن نیز نقش مهمی در این موفقیت داشت، بنابراین هرکسی که قصد خرید محصولات مراقبت از کفش چرم را دارد واکس کفش نوین چرم بهترین نوع گزینه می باشد.

با توجه به درخواست های مکرر مشتریان و عموم عزیزان برای اعلام قیمت واکس در سایت، امروز قصد داریم لیستی از محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان مختلف واکس نوین کفش را جهت استفاده و اطلاعات شما در ادامه این مطلب قرار دهیم تا بتوانید انتخاب آسان تر داشته باشید.

به جای واکس کفش از چی استفاده کنیم

به جای انواع واکس رنگی کفش می توان از انواع ژل و کرم استفاده نمود، از جمله بهترین و خلاقانه ترین محصولات موجود در بازار می توان به پولیش های ضد باکتری چرم اشاره کرد که با نظارت بر این محصولات و مواد به کار رفته در ساخت آنها از بروز مشکلات پوستی یا آسیب به پارچه لباس جلوگیری می کند. شما می توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین و بدون واسطه از این مجموعه انجام دهید.

نانو وکس نوعی واکس است که کفشها را به خوبی تمیز می کند و نسبت به سایر محصولات مشابه برتری دارد. به همین دلیل، آنها تقاضای زیادی دارند و همیشه مورد استقبال قرار می گیرند. امروزه تعداد زیادی از این واکسها تولید می شود و واکس به اشکال مختلف در این مراکز به خرید و فروش می رسد و در هر جای ایران قابل خرید است. همانطور که می دانید امروزه انواع مختلفی از واکس وجود دارد که کاربردهای متفاوتی دارند و از دیدگاه های مختلف با هم تفاوت دارند و کاربرد اصلی آنها تمیز کردن سطح کفش و جلوگیری از آسیب دیدن کفش است.