مردی که با چاقو زنجان ضامن دار از کودکان خود محافظت میکند

این مقاله دو گزارش تحقیقاتی اخیر را خلاصه می‌کند: «محافظت از کودکان و نوجوانان در آموزش و پرورش از جنایت با چاقو زنجان ضامن دار  درس‌هایی از لندن» (گزارش OFSTED) و کمیسر کودکان «ایمن نگه داشتن کودکان» (گزارش CC) و پنج اصل کلیدی را برجسته می‌کند.

که مدارس می توانند عملاً رعایت کنند تا خطر ابتلای دانش آموزان خود به جرایم چاقو را کاهش دهند. توصیه های این مقاله برای سازمان های دیگر مانند باشگاه های ورزشی یا خیریه هایی که با کودکان کار می کنند نیز قابل اجرا است.

این مقاله همچنین دیدگاه اندی اسمیت، رهبر تعیین شده حفاظت در مدرسه گرامر منچستر را ارائه می دهد، که دانش آموز او، یوسف مکی، 17 ساله، یکی از قربانیان جنایت با چاقو در سال جاری بود.

اندی تجربه خود را در مورد اینکه چگونه مدارس می توانند به طور موثر با عواقب جنایت ناشی از چاقو بر دانش آموزان خود مقابله کنند به اشتراک می گذارد.

من از کاترین به خاطر مقاله‌اش در زیر، به خاطر افزایش آگاهی در مورد خطر جنایت با چاقو در مدارس، و برای پنج اصل که از آن حمایت می‌کند، سپاسگزارم.

در حالی که پایبندی به این پنج اصل کلی می تواند به مدارس کمک کند تا خطر جنایت با چاقو بر دانش آموزان خود را کاهش دهند، همانطور که با رویکرد کلی حفاظت، مدارس باید نگرش “این ممکن است اینجا اتفاق بیفتد” را حفظ کنند و آماده باشند تا به سرعت و به طور مناسب به آنها واکنش نشان دهند.

در ماه مارس امسال، یوسف مکی، دانش‌آموز جذاب، با استعداد و محبوب کلاس ششم مدرسه گرامر منچستر، به طرز غم انگیزی در نتیجه جنایت با چاقو جان خود را از دست داد.

این اقدام بی‌معنا جامعه‌ای را در غم و اندوه فرو برده است و زندگی‌های بسیاری که تحت تأثیر قرار گرفته عمیقاً تحت تأثیر قرار گرفته و برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت.