چای محمود ساده بهترین تجویز برای ریزش موی سر در آقایان

چای محمود ساده دومین نوشیدنی پرمصرف و گوارا بعد از آب از زمان های بسیار قدیم است.

چای دارای بیش از 4000 ترکیب فعال زیستی از جمله کلاس های مختلف پلی فنل ها، اسید آمینه منحصر به فرد L-Theanine، آلکالوئیدها (کافئین، تئوبرومین) و ترکیبات طعم دهنده فرار (VFC) است.

پلی فنول های چای پتانسیل درمانی ذاتی آن را نامحدود می کند. اهمیت چای در مدیریت سرطان، دیابت، زخم معده، آنفولانزا، بیماری های عصبی و غیره به خوبی مستند شده است.

با این حال، قابلیت های مفید بیوشیمیایی چای هنوز به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است.

از این رو، هدف این بررسی بررسی تنوع چای، عادات نوشیدن، بیوشیمی و کیفیت های درمانی است. تعدادی از منابع آنلاین مهم، از جمله Google Scholar، PubMed، Science Direct

و دیگران، برای کارهای تحقیقاتی مختلف در مورد چای و کیفیت ارتقاء سلامت آن با استفاده از کلمات کلیدی مانند چای، فواید سلامت، اجزای زیست فعال در برابر بیماری ها و غیره جستجو شدند.

از زمان های قدیم، جمعیت بشر به دنبال موادی برای ارتقاء سلامت و تسکین دهنده از طبیعت بوده است.

گیاهان دارویی و گیاهان دارویی که برای پیشگیری و درمان بیماری ها و عفونت ها مورد استفاده قرار می گیرند، از زمان های بسیار قدیم توسط بشر شناخته شده و مستند شده است.

این روش قدیمی استفاده از مواد گیاهی که منابع غنی از مواد مغذی گیاهی و مواد خنثی هستند به عنوان عوامل درمانی برای کاهش طیف گسترده ای از بیماری های انسانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

هند در سطح جهانی به عنوان گنجینه گیاهان دارویی، گیاهان دارویی و ادویه جات شناخته شده است.

مواد اولیه از قسمت های مختلف گیاه از جمله برگ، توت، ساقه اصلاح شده، جوانه، ریزوم، لاتکس، دانه، پوست، ریشه، کلاله، گل و غیره به دست می آیند که عمدتاً در پخت و پز برای افزایش طعم و مزه غذا استفاده می شود.

برای تحریک جوانه های چشایی با این حال، به‌اصطلاح گیاهان و ادویه‌های آشپزی، با گذشت زمان، به دلیل فعالیت‌های ویژه‌ای که برای ارتقای سلامتی دارند،

به سرعت از آشپزخانه به کلینیک راه پیدا کرده‌اند. طیف گسترده ای از ویژگی های فیزیولوژیکی و فارماکولوژیکی آنها این امکان را فراهم کرده است.

آنها با افزودن فیتوکمیکال های غنی از آنتی اکسیدان بدون به خطر انداختن طعم غذا، سهم قابل توجهی در ارزش غذایی برنامه های غذایی داشته اند.

آنها همچنین برای نشان دادن خواص دارویی و اثرات پیشگیرانه در برابر بیماری ها و عفونت ها مورد مطالعه قرار گرفته اند و به سلامت و رفاه کلی کمک می کنند.

این نوشیدنی با رایحه ای آرام بخش و طعمی طراوت بخش است. این نوشیدنی دومین نوشیدنی ترجیحی بعد از آب است.

با میانگین مصرف سرانه حدود 450 تا 500 میلی لیتر در روز، که تقریباً دو سوم جمعیت جهان مصرف می کنند.