چکمه های چرمی پرفروش

چکمه آزبورن امضا شده ما در طول سال‌ها نام‌های زیادی داشته است – آزبورن، گریملی، گلیسون، اما اصولی که آن را عالی می‌سازد، ثابت مانده است. در هر فصل طیف چکمه‌ها و چکمه‌های چلسی ما بی‌رقیب است، اما هر فصل چکمه‌های چلسی ایتالیایی ما کرم محصول است. چرا می پرسی؟ در اینجا دلایلی است که آزبورن عنوان پادشاه چکمه‌ها را به خود اختصاص داده است و سزاوار جایگاهی در کمد لباس شماست.
نسل های صنایع دستی
چکمه چلسی ما هر فصل در یک کارخانه کوچک در توسکانی ایتالیا ساخته می شود. آنها مانند ما یک تجارت خانوادگی هستند و یکی از بهترین ها در این صنعت هستند. هنر آنها در طول نسل ها منتقل شده است – به این معنی که Osbourne توسط بهترین ها ساخته شده است.

قیمت و خرید 16 مدل نیم بوت زنانه شیک و زیبا [پرفروش] - بهترین فرصت خرید

چرم بی همتا
ما بهترین چرم – گوساله ایتالیایی – را انتخاب کرده‌ایم و آن را در سه فرآیند برتر قرار داده‌ایم تا پوشیدن آن را به رویایی تبدیل کنیم، با روکشی که با گذشت زمان بهتر می‌شود. اول اینکه چرم بزی گیاهی دباغی شده است، که به جای استفاده از مواد شیمیایی دست ساز برای دباغی چرم، از تانن های استخراج شده از مواد گیاهی مانند پوست درخت استفاده می کند تا نتیجه ای سازگارتر با محیط زیست داشته باشد. در فرآیند دباغی سبزیجات نیز به طور کلی از مصرف آب کمتری استفاده می شود، بیش از 50 درصد از آب در این فرآیند صرفه جویی می شود. فلزات سنگین، مواد شیمیایی مضر و ترموپلاستیک ها نیز حذف می شوند و به جای آن مواد زیست تخریب پذیر را انتخاب می کنند.

ما رویه آزبورن را در ظرف های بزرگ رنگ در فرآیندی به نام Dip Dying فرو کرده ایم. از آنجایی که منافذ چرم از تکه‌ای به قطعه دیگر متفاوت است، برخی از نواحی رنگ بیشتری را نسبت به سایرین جذب می‌کنند که منجر به عمق و تن رنگ متفاوت می‌شود. رویه چرمی از طریق ماشین‌های لباسشویی صنعتی اجرا می‌شود و سپس اجازه داده می‌شود تا به طور طبیعی خشک شود تا حسی باورنکردنی صاف به دست و ظاهری قدیمی و فرسوده به آن بدهد که با افزایش سن بهتر می‌شود.

آنچه در درون است مهم است
در حالی که آزبورن جشن هنرهای سنتی ایتالیایی است، ما مطمئن شده‌ایم که برخی از نوآوری‌های مدرن را برای تطابق بیشتر با زندگی مدرن پرمشغله خود در نظر گرفته‌ایم. به طور معمول، وقتی برای اولین بار یک جفت کفش جدید و صندل زنانه چرم مشهد را از جعبه بیرون می آورید، سفت هستند. کفی ها از مواد سفت مانند تخته فیبر ساخته شده اند که به آرامی نرم می شوند. ما تخته فیبر را جدا کرده‌ایم و در عوض از چرم‌هایی استفاده کرده‌ایم که اکثر مارک‌ها فقط رویه کفش را برای ساختن زیره‌ی داخلی خود نگه می‌دارند. این بدان معناست که از همان اولین پوشیدن، چکمه درجه یک روی پای شما سبک و انعطاف پذیر است – مثل این است که قبلاً پوشیده شده است.

10 پوتین پرفروش مردانه بازار | پرفروش ترین بوت مردانه در مهر ماه امسال | فایندز

همانطور که ما همه چیز را با مواد درجه یک و روکش های رویه کار کردیم، نمی توانستیم زیره آن را فراموش کنیم. ما از یک چرم سخت در زیره استفاده کرده‌ایم که به پاهای شما اجازه تنفس می‌دهد و در طول روز خنک و خشک می‌مانند. این زیره چرمی چسبانده شده است و سپس با بلیک به قسمت بالایی دوخته شده است – به این معنی که برای دوام بیشتر دو بار محکم شده است.
چگونه آزبورن را بپوشیم
طراحی لوکس اما مینیمال آزبورن واقعاً آن را به یک افزودنی همه کاره برای کمد لباس شما تبدیل می کند. می تواند بدون هیچ مشکلی از حالت معمولی به لباس پوشیده، کار به آخر هفته، روز به شب حرکت کند.

این بوت چرم کمی بالاتر از مچ پا قرار می گیرد، به این معنی که به اندازه کافی راحت می توان آن را با همه چیز از جین مورد علاقه شما گرفته تا کمربند چرم نوین چینی های کاف دار پوشید.

برای کار، آزبورن‌های مشکی‌مان را با یک جفت چینی دوخته و یک پیراهن دکمه‌دار ست می‌کنیم – و اگر به کمی پولیش بیشتر نیاز داشتیم، یک کت بلیزر می‌زنیم. جمعه های معمولی (و نوشیدنی های بعد از آن) به معنای یک جین جین تیره با TD Moro Osbournes ما و یک بافتنی است. قرار شب، یکشنبه ناهار با خانواده، آن جشن نامزدی که در تقویم دارید – وقتی آزبورن ها را به کمد لباس خود اضافه کنید، برایتان سخت خواهد بود که رویدادی را که مناسب نیستند ببینید.