چگونه چرم را با هر چیزی بپوشیم ؟

اولین چیزی که باید در مورد کفش یا چکمه های مردانه بدانید، غیر از اینکه کدام پا کجا می رود، این است که همه آنها یکسان خلق نشده اند. چکمه های خاص برای موقعیت های خاص بهتر عمل می کنند. چکمه صحرای ساده خود را بردارید: برای آخر هفته های طولانی عالی است، اما با پوشیدن آن در مراسم عروسی همسرتان زیر یک تاکسی مخمل مشکی ابروهای جدی را بالا می برید.

نکات مهمی که باید قبل از خرید کفش چرم بدانید - درجه

البته، چکمه‌ها با برچسب‌های کوچک مفیدی همراه نیستند که عبارت‌هایی مانند «مرا در دفتر بپوش» یا «من دوست دارم شب‌ها را دوست دارم». این راهنما برای همین است. چکمه‌هایی را که باید برای هر مناسبت بپوشید، تفکیک کرده‌ایم: محل کار، عروسی، قرار ملاقات، سفرهای جاده‌ای طولانی آخر هفته، و هر چیز دیگری.

چکمه های اداری
بهترین راه برای درک دفتر خود؟ نگاهی به آنچه که دیگران می پوشند. فقط به یاد داشته باشید که با پوشیدن صندل چرم مشهد ظریف باشید – خیره شدن به چکمه های رئیس خود احتمالاً حرکت شغلی خوبی نیست. چیزی شبیه چکمه چلسی برای دفتر مدرن عالی است، فقط باید آن را با شلوار خود هماهنگ کنید. بنابراین اگر کت و شلوار پوشیده‌اید، به سراغ لباس‌های کوچک‌تر بروید، مانند کت و شلوار بومونت، با شکل بلند و پنجه‌ی اسکنه‌دار. اگر شلوار چینی و جین می پوشید، احتمالاً لوکا گزینه بهتری است. پرتر و گردتر است؛ کمی معمولی تر.

چکمه های معمولی جمعه
و صحبت از گاه به گاه … بسیاری از دفاتر دوست دارند کراوات را در روزهای جمعه شل کنند، بنابراین در بخش چکمه خلاقیت به خرج دهید. هنگامی که دیگران شلوار جین و فلانل می پوشند، احتمالاً لازم نیست که از چرم بزی لاکی استفاده کنید. برای جمعه های معمولی، ما یک جفت چکمه جیر همه کاره را توصیه می کنیم. می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های جین باریک یا چینی بپوشید، و همچنان به‌طور مبهم حرفه‌ای به نظر می‌رسند (در صورت امکان، آن‌ها را از باران دور نگه دارید). دو سبک محبوب ما عبارتند از ایستوود، با نیمرخ بلند و پاشنه کوبایی، و روارکه، که با پنجه گردتر است.
چکمه های شب خرما
خرما به اندازه کافی دشوار است، بنابراین اولین قانون در اینجا پوشیدن چیزی است که به شما احساس راحتی و شگفت انگیزی می دهد. شما نمی خواهید نگران چکمه های خود بیش از پیش غذا باشید. اما برای آن شخص خاص، ما فکر می‌کنیم که شما به یک چکمه خاص نیاز دارید. معرفی Osbourne 2.0. این چیزی شبیه چکمه های کادیلاک چلسی است. این فقط در مورد شیک ترین چیزی است که ما می دانیم چگونه بسازیم: دست ساز در ایتالیا، با رویه چرم دوخته شده، بنابراین هر جفت در نوع خود بی نظیر است. ما نمی توانیم در مورد مسائل کوچک کمکی کنیم، اما حداقل مچ پاهای شما باورنکردنی به نظر می رسند.

چرا باید کفش چرم بپوشیم ؟
چکمه های عروسی
چکمه در عروسی؟ بله، ممکن است. شما فقط باید چند قانون ساده را دنبال کنید. اول از همه: دعوتنامه را بررسی کنید. این به شما ایده ای از کد لباس می دهد. برای عروسی در باغ تابستانی، یا هر چیزی که برچسب «گاهی هوشمندانه» دارد، می‌توانید با یک چکمه مچ پا براق (شاید زیر چند کت چینی شنی و یک کت مشکی تیز و سرمه‌ای. برودی با رویه چرم ایران برجسته‌اش، گزینه‌ی شیک و مجلسی خوبی است. و زیره کامپوزیت لاستیکی. اگر می خواهید کت و شلوار کامل سه تکه را انتخاب کنید، به دنبال چیزی با نیمرخ باریک و پنجه اسکنه شده مانند Warnock باشید. فراموش نکنید که ست چکمه و کمربند خود را با کمربند هماهنگ کنید – ما موارد مفیدی را گردآوری کرده ایم. نکاتی برای آن در اینجا

چکمه های آخر هفته بلند
تبریک می گویم! به آخر هفته طولانی رسیدی اکنون شما به خارج از شهر می روید و به یک جفت کفش چکمه ای خوب برای همراهی شما نیاز دارید. چکمه های صحرا (با نام مستعار Chukkas) همیشه یک انتخاب خوب برای آخر هفته هستند. با یک برش کم تا متوسط، آنها بین لباس‌ معمولی و شیک قرار می‌گیرند: چکمه کلاسیک شما.

در اینجا گزینه‌های رنگی زیادی وجود دارد، اما ما به‌ویژه به دورادو براون با مشخصات پاشنه بلند و رویه جیر نرم آن علاقه‌مندیم. فقط به یاد داشته باشید که به جوراب فکر کنید. اگر اینها را با چینی های رول دار می پوشید، مردم مچ پاهای شما را تشخیص می دهند. ما در اینجا چند نکته مفید برای استایل چکمه صحرا جمع آوری کرده ایم.