کفش چرم را چه زمانی و کجا بپوشیم ؟

همه آنچه باید در مورد کفش های مجلسی بدانید
از رنگ قهوه ای در شهر (و بعد از ساعت 6 بعد از ظهر) اجتناب کنید. ساخت و ساز بریتانیایی ایتالیایی را شکست داد. هرگز با مردی در کت و شلوار و کفش پاشنه سه سانتی تجارت نکنید. اینها برخی از حقایق نامرغوبی است که پدربزرگ هایمان به عنوان بچه های دمدمی مزاج به ما یاد داده اند. ما همچنین سردرگمی مست کننده ورود به یک چکمه ساز مناسب برای اولین بار را به یاد داریم. این تجربه با گرسنگی و نیاز به نوشیدنی سفت در سرزمینی بیگانه تفاوت چندانی نداشت.

کفش چرم مردانه مدل ونوس - دوچن

خیره شدن به مجموعه‌ای از کفش‌های نیمکت‌سازی در حالی که فروشنده‌ای خوش‌نیت به آن مشغول بود، به اندازه آن ماجراجویی اسکاندیناویایی نگران‌کننده بود، وقتی فکر می‌کردیم استیک سفارش دادیم و ماهی خال مخالی سرد دریافت کردیم. بر اساس این تئوری که یک مصرف کننده تحصیل کرده بهترین مشتری است، ما این کفش-پدیا را ایجاد کرده ایم تا بتوانید کفش های ادوارد گرین، جورج کلورلی، جان لوب، چینی، برلوتی و سایر کفش های ما را با آگاهی از قوانین، تاریخچه و تعاریف خریداری کنید. از زمانی که کارخانه‌های نورث همپتون، انگلستان صدها سال پیش شروع به کار کردند، وجود داشته‌اند. اگرچه روندهای معاصر تا حدودی سنت ها را آرام کرده است، اما نکات و حقایق کلیدی کفش وجود دارد که هر مردی که پوشیده نیست باید بداند. این که آیا می خواهید برای پوشیدن بلوچر با کراوات مشکی از کارت قرمز اجتناب کنید، یا در بازار برای جمع آوری یک مجموعه کفش جامع هستید، با دایره المعارف کفش ما در زیر مشورت کنید.

1. آکسفورد

کفش های توری و کفش اسپرت طبی رسمی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: کفش های دربی و آکسفورد. هر دو شامل یک vamp هستند – قسمت جلویی کفش متصل به ربع (بخش بالایی که کناره ها و پشت را می پوشاند)، یک پاشنه کم یا همان کفش پاشنه سه سانتی و اغلب ساختار Goodyear-Welt. با آکسفورد، “رو” (محلی که چشمک ها قرار دارند) در زیر vamp دوخته می شود. توری بسته ظاهری براق‌تر می‌دهد، بنابراین یک جفت کفش ساده مشکی آکسفورد بهترین کفش شماست (برای زیبایی بیشتر، آن‌ها را با چرم لاک بخرید. ببینید: آقای فرد آستر). با پنجه کلاهی بروید و در هر اتاق جلسه در خانه خواهید بود. آکسفوردها که در اسکاتلند سرچشمه می‌گیرند، گاهی اوقات به نام قلعه باالمورال «بالمورال» نامیده می‌شوند.

2. دربی

دربی‌ها توری‌های باز دارند (روی آن در پایین باز است)، حسی قوی‌تر و همه‌کاره‌تر می‌دهد – لندروور قابل اعتماد به آئودی A8 آکسفورد زیبا. آن‌ها در رنگ‌های مختلف از کنیاک و oxblood گرفته تا قرمز و قهوه‌ای دیگر (و ما دوست داریم قهوه‌ای را در شهر à la Mr Jarvis Cocker بپوشیم) وجود دارند و می‌توان آنها را با کت و شلوار، شلوار جین یا چینی یا شلوار مازراتی ترکیب کرد. اگر کمی سنتی‌تر هستید، به ریشه‌های روستایی آن‌ها پایبند باشید و به شلوار و ژاکت اسپرت بچسبید. گاهی اوقات بلوچر نامیده می شود (مخصوصاً در ایالات متحده توسط پرپیچی های نیوانگلند که با پوشیدن یک مدل LL Bean بزرگ شده اند)، تفاوت های ظریفی بین این دو وجود دارد، اما این به بهترین وجه توضیح داده می شود.

خرید کفش چرم | قیمت جدیدترین کفش چرم مردانه و زنانه اصلی و ارزان از بانه | شیک استایل
3. بروگ

اگر واقعاً سوراخ‌هایی را می‌چینیم – به معنای واقعی کلمه در این مورد – می‌گوییم که «بروگ» به یک جزئیات اشاره دارد: سوراخ‌هایی که برای تخلیه آب از پای اجداد گیلیک ما طراحی شده‌اند. با این حال، چه در سبک آکسفورد و چه در سبک دربی – بروگ به خودی خود یک کفش ایمنی است. نوک بال ها یک بروگ با جزئیات تزیینی روی یک کلاهک کشیده است. انگشتان کلاهک برگی با انگشتی ساده هستند، اگرچه اغلب دارای سوراخ هایی در امتداد لبه کلاهک هستند. بسته به میزان آرامشی که می خواهید بروید، چرم گوساله، جیر یا دانه اسکاچ را امتحان کنید.

4. بند راهب

به طور مثال کفش اسپرت سفید و کفش مجلسی با سگک جسورانه‌اش، از نظر رسمی بودن، به راحتی بین کفش‌های آکسفورد و دربی قرار می‌گیرد و به‌عنوان جایگزینی برای بند بند است. تسمه‌های راهب مجرد کمتر و بی‌زمان‌تر هستند (جیر قهوه‌ای شکلاتی را امتحان کنید)، در حالی که دو بند یک راهب دوتایی حس نظامی را القا می‌کنند – و معمولاً با کلاهک پا طراحی می‌شوند. اگرچه قدمت این سبک به قرن‌ها قبل برمی‌گردد، زمانی که راهبان به دنبال جایگزینی برای صندل بودند، اما این کفش‌ها مورد علاقه طرفداران استایلی است که به دنبال چیزی متفاوت هستند. آنها در سال های اخیر توسط افرادی مانند Pitti Uomo معمولی آقای Lino Ieluzzi محبوب شده اند.

خرید ارزان کفش مجلسی رسمی اداری زنانه سبک وراحت تمام چرم طبیعی گواشیر طرح نادیا - [با تخفیف]

5. لوفر

علیرغم نام، هیچ چیزی در مورد لغزش‌ها وجود ندارد، اما مطمئناً ظاهری آرام‌تر ارائه می‌دهند. منشأ مورد بحث است، اما گفته می شود که پادشاه جورج ششم در سال 1926 یک کفش ایمنی برای خانه روستایی خود می خواست. پایین نشسته و بدون بند، رویه آنها شبیه موکاسین است، اغلب با یک تکه چرمی که رویه آن قرار گرفته است. زین اسب). توجه: عدم وجود ریزه کاری رویه و وجود پاشنه، لوفر را از مدل عمویش، مقرنس، متمایز می کند. آنها معمولاً دوخته شده به بلیک هستند، اما اگر بخواهید آنها را به همان اندازه که آقای مایکل جکسون انجام می داد بپوشید، می توانید جفت هایی با بافت گودیر تهیه کنید. سبک های کلاسیک شامل پنی، منگوله و لوفر گوچی است.