کمک به مردم با جمع آوری هزینه کفش

بیگینز گفت: “این در مورد کمک به مردم است بدون توجه به آنچه که آنها از سر می گذرانند.” با این روحیه هر سال، او 5000 دلار برای رانندگی کفش جمع آوری می کند – به اندازه ای که برای حدود 40 دانش آموز کفش هایی به ارزش 150 دلار فراهم می کند.

برای اکثر بچه‌ها، بین دو تا سه جفت کفش کتانی مناسب است. او همیشه با EbLens کار کرده است، هم برای موقعیت مرکزی آن و هم کارکنانی که همیشه خوشحال هستند که به شما کمک کنند. فروشگاه به کفش مجلسی مردانه درخواست نظر برای انتشار به موقع پاسخ نداد.

او اضافه کرد: امسال این امر به‌ویژه احساس فشار می‌کند، او افزود: بچه‌ها در سراسر کشور در حال حاضر با نرخ بالاتر افسردگی و اضطراب نسبت به قبل از همه‌گیری مواجه هستند.

در اطراف او، بچه‌ها راه می‌رفتند و در فروشگاه می‌دویدند و خطی برای نمایش کفش‌های روشن روی دیوار پشتی درست می‌کردند. لاتائه که در میان کفش‌های کتانی می‌چرخد، سعی کرد جفت مناسبی کفش اسپرت چرم طبیعی را برای اولین روز کلاس دوم خود پیدا کند.

هر چند لحظه، عمه او، کیونا هریس، یک کفش ورزشی دیگر از قفسه برای تأیید لاتائی بیرون می آورد. آن دو رقص کفش چرم طبی سریع و ظریفی را رقم زدند که لاکان هریس با لبخند آن را تماشا کرد.

لاکان هریس گفت که امسال این رویداد برای او و دخترش یک برکت بود. هریس که یک CNA ثبت شده بود، در ابتدای همه گیری کار خود را حفظ کرد، اما چندین ماه پیش مجبور به توقف کار شد. به عنوان یک مادر، او می بیند که چگونه هزینه ها انباشته می شود، از وسایل جدید مدرسه گرفته تا غذا و لباس.

او تنها نیست: در دو سال و نیم گذشته، بیماری همه گیر زندگی را برای والدین و به ویژه برای مادران سخت‌تر کرده است، میلیون‌ها نفر از آن‌ها با شیوع کووید-۱۹ از نیروی کفش ایمنی اسپرت کار آمریکا بیرون رانده شدند.

  • منابع:
    1. New Shoes Mark Priceless Start To The School Year
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!